Jaki jest przepis na zorganizowanie wydarzenia lub uroczystości, która okaże się sukcesem? Urokliwe otoczenie, klimatyczne wnętrza, perfekcyjna kuchnia oraz profesjonalny personel, który zadba o komfort Gości. Tego wszystkiego spodziewać się mogą ci, który powierzą organizację wesela, komunii, chrzcin, urodzin lub konferencji biznesowej zespołowi Hotelu Aqua Sopot Family & Friends.

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc w organizacji Twojego wydarzenia!
tel.: +48 58 522 44 00
tel.: +48 577 957 788
e-mail: biznes@hotelaqua.pl

WESELA

Wymarzone przyjęcie

Wybór miejsca, gdzie odbędzie się przyjęcie weselne odgrywa niezwykle istotną rolę.

Aby tego dnia wszystko przebiegło doskonale konieczne jest nie tylko klimatyczne wnętrze i wyśmienita kuchnia, ale także pomoc profesjonalnego koordynatora. Wszystkiego tego może oczekiwać Para Młoda, która powierzy nam organizacje tak wyjątkowego dnia.

Dla biznesu

Profesjonalne konferencje

Konferencja nad morzem to nie tylko alternatywna oferta dla Twojego biznesu. To możliwość połączenia celów biznesowych z integracją, pracy i odpoczynku oraz regeneracji w otoczeniu pięknej przyrody i pięknych plaż.

Co oferujemy:

  1. Klimatyzowane i kompleksowo wyposażone sale konferencyjne. 
  2. Fachową pomoc przy organizacji spotkania.
  3. Opiekę koordynatora ds. konferencji czuwającego nad przebiegiem spotkania. 
  4. Indywidualnie dobierane menu na lunch i kolację. 
  5. Przerwy kawowe ze słodkościami domowego wypieku.
  6. Darmowy, bezprzewodowy dostęp do Internetu.
  7. Możliwość organizacji pokazów gotowania dla uczestników konferencji.

Idywidualna oferta

Przyjęcia okolicznościowe

W naszym hotelu zorganizujemy dla Was wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe: uroczystości rodzinne, spotkania integracyjne, komunie, chrzciny, rocznice, jubileusze, wernisaże, studniówki i wiele innych. Zawsze podchodzimy do przygotowania oferty indywidualnie i staramy się sprostać oczekiwaniom naszych Gości.

Zgoda na pliki cookie
Konfiguracja
O plikach cookie